snart träning ! :D

hejj bloggläsare, nu sitter jag här och gör inget typ
snart träning om typ en timme börjar den :o, hahha
kommer bli jätte kul att börja bästa innebandy igen !
Men asså jag vet inte riktigt, i skolan ja bara tänker
och tänker hela tiden sen blir jag helt depp och då
känns det som att det går ut över mina kompisar,
men asså när jag är med vissa bara börjar jag tänka
på saker sen lixom bara blir jag helt konstig :s.
Fattar bara inte vrf jag inte bara kan sluta tänka på
dej och bara va mitt egna liv hela tiden men nej
det kan jag ju tydligen inte, men ni får ha en bra kväll
sålänge , puss :*

bara för att jag saknar min syster !! <3


Kommentarer
Postat av: aina

Sv: Tack så mycket! fin blogg du me :)

2010-09-08 @ 16:25:21
URL: http://aiinastraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0