skön dag :D

idag har vart en väldigt skön dag faktiskt :), först när jag
vaknade så typ satte jag mej och pluggade lite till provet
sen så cyklade jag med syrran in till stan skulle kolla på
typ ngn rosett elr ngt men hittade inget så jag åkte hem
igen men hon åkte till phille , sen så när jag kom hem så
gick jag in till grannen och så, sen så gick jag ner och tränade
på gymmet där nere, sen kom jag hem och sen typ satte
jag mej lite vid datorn åkte till emma och dom och lämnade
några saker sen kom jag hem gick ut och gick sen plattade
jag håret as skön dag tkr jag :d, men imon äre ju skolfoto
men asså ja ska inte ha ngt jätte speciellt på mej, men jag
har plattat håret till det :), men nu ska jag kolla på en film
slänger in några bilder från igår :d, puss :*
 








hahahahahahah

haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0