simhallen...

hejsan dagen har vart ganska okej, , mkt motion
kan man säga, men det dödar ju inte (; först så
cyklade ja in till simhallen var där och badade men
det var inte så jätte kul tkr inte jag, var ju lite snuvig
och sånt med. Men sen cyklade jag hem igen vid klockan
halv fyra elr ngt sånt. Sen var jag ute och sprang typ, sen
gick jag ut och var med några kompisar, och sen cyklade
jag in till stan igen med pappa och kollade på två lägen-
heter blev helt kär i den ena, den låg nästan mitt inne i
stan.. Sen cyklade vi hem igen och jag skrattade as mkt
för min pappa asså typ no comments haha ne men han e
bara för rolig ;). Diggar faktiskt min pappa han e cool (:
men sen nu kom jag hem, och typ gör ingentingen vi
har köpt björnbär och hallon så jag ska göra smothie,
mmums ;). Sen blir det den vanliga kvällsrundan som jag
har börjat gå typ, as skönt, men ja tror itne att det kommer
bli det sen på vardagar för träningen och läxor så då kommer
jag nog inte hinna det, men jag cyklar ju till skolan då får jag
lite motion sen kommer det ju bli träning på måndagar och
onsdagar :D, tummen upp på den, fick ju reda typ i fredags att
träningen börjar redan nu på måndag alltså imon, men nu ska jag
kolla tven så vi hörs :*

Kommentarer
Postat av: Lena

Den såg god ut...mums

2010-09-10 @ 20:02:09
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0