sho ,,

dagen idag har vart okej, ganska dryg faktiskt men
ändån, sen när jag kom hem har jag vart ute och så
sen nu är jag på så jävla dåligt humör för min pappa
kan vara så dryg ibland och då blir jag på dåligt humör
kanske helt ointressant för er och veta men var bara
tvungen och skriva det... Men nu är maja frisk tror jag
så hon kommer till skolan imon (y), haha, ne men efter
skolan var jag ute med aridona, arian, isko och iman typ.
elr ja det var väll mest aridona och iman, :D sen nu har
jag duschat efter min fina runda jag tar på kvällarna,
riktigt skönt är det faktiskt! , men nu ska jag ta och bädda
ner mej i min sköna säng kolla på tv lite sen sova :D, men
imon är det ju första träningen, är ju typ hemma vid halv
fyra och träningen börjar vid klockan halv fem xd haha
men det ska jag nog hinna, hare bra pöss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0