läässs :D

shobre bloggläsare , jag tänkte lägga in en
lite hiss&diss så njut av stunden ;)

jag hissar:

everest jackor :D
att jag snart kommer att få en sån där
röd lång everest jacka, kommer bli så
jäkla skönt sen till julen, men asså jag
storleken jag måste ha var ju förfan xxs
haha lite kul faktiskt men as stora var
dom ju, men hiss på everest jackan (y)


träning imon (y)
imon börjar ju träningen igen det kommer
blir så jävla skönt och roligt , har verkligen
saknat innebandyn ! <3


kängor med nitar !
jag verkligen hissar typ höst kengorna med
nitar på dom är så jävla snygga till en snygg
höst outfit...


Stickade tröjor !
något som jag också tycker är riktigt snyggt
är faktiskt stickade tröjor elr det är inte bara
snyggt det är skönt med.. Tror snart jag ska
ta mej och skaffa en sån :D


motion
asså något som är riktigt skönt är ju faktiskt
motion, det är ju bara föör skönt att cykla t.ex
och sen kan dt faktiskt vara riktigt skönt att
gå ibland med, men som innebandy och massa
sånt riktigt stor hiss på den idag faktiskt .


Statistiken :
Jag börjar riktigt att älska att se att så många
fler läser min blogg nu när jag har börjat blogg-
trafika, den höjs ju för varje dag det är riktigt
tummen upp på den :D


Jag dissar ; 

Förkylning
bara hatar det när man vaknar upp på morgonen
och märker att man är förkyld, det är nog något av
dom sakerna jag hatar riktigt mkt...


Snygga kläder
Nu kanske ni tänker att jag skulle ha hissat snygga
kläder, men jo det skulle jag med gjort, men asså
när man går på stan, och man bara ser i alla affärer
så mkt snyggt det finns och man bara vill ha alla dom
kläderna i sin garderob, höstkläderna som har kommit
guuud lixsom vill ha vill ha vill ha :D


Oärliga människor
Va säger ni, jag tror inte jag behöver säga så mkt mer
om den punkten...


Berga.
börjar bli riktigt trött på berga nu faktiskt vill flytta,
bara flytta in i ngt helt nytt.


Som ni ser hade jag lite mer och hissa än vad jag hade
att dissa idag men så kan det vara godnatt :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0