kväll med bästa ! §

hejj, nu har olivia precis åkt hem, och jag är jätte
trött, först så kom hon vid klockan sex, vi satt lite
vid datorn sen gick vi ut och fotade lite, bilderna
kommer en annan dag <3, sen kom vid in vid 9 och
började kolla på film sen nu vid 11 åkte hon hem,
vi käkade så mkt godis att vi höll på att spy ...
Hahha, sen nu typ går mina ögon i kors så jag tror
jag ska lägga mej vid teven och försöka hitta ngt bra
på tven om jag inte somnar direkt vill säga. Det tror
jag faktiskt att jag kommer göra, alla andra sover
redan så kanske lilla jag ska göra det med :D, haha
men sov gott, vi hörs imorgon ! §
 

bild på filmen vi såg den var bra :) 8 av 10


Kommentarer
Postat av: melinda

sv: tack så mkt:)

2010-09-11 @ 16:43:57
URL: http://melindanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0