jäääävlahallsssssassåå :@

asså som ni ser på rubriken så har jag as ont i halsen
och i näsan ? :s. Aja men var ju i skolan idag, vi hade
typ bild, matte, spanska och no typ. På no:n var vi på
stensö i halvklass och skulle leta efter blommor ? , men
jag var med fanny och asså vi var lugnt dom bästa av
alla asså. Sen så åker vi tillbaka cyklade med fanny
och grabbarna ;) Så var typ dagen i skolan sen när jag
kom hem så har jag typ bara slappat vart ute och gått lite
och typ bara haft riktigt tråkigt, men det var en sak som
jag garvade lite åt xd när jag kom hem så pappa så här:
jag har satt på datorn nu jag , och jag börjar as garva
för det lät bara så kul xd och jag skrattar åt det fortfarande
xd. Hahah men sen imon vet jag inte vad jag skulle göra
jo kanske ska dra in till stan elr ngt med bästavän , olivia <3
men vi hörs imon juste maria har fixat en header till
mej men jag kan inte sätta in sånna själv så har du lust 
kan fixa så komentera då puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0