hellu kära folk :)<3

hellu, nu är jag uppdaterad igen, men igår kunde
jag inte blogga elr jo det hade jag ju kunnat men hade
typ fullt upp, efter skolan drog jag,olivia,zana,linda,arvid,
calle och albin typ och badade på långviken för vi hade
volleyboll (stavning) där nere så vi badade sen, jag hoppade
i med kläder på och cyklar blöt hem tiill lisa där vi sitter
och myser i soffan och gosar med hunden och bara snackar.
Och båda sitter och snuvar sej ;D. Ne men sen idag hade jag
as ont i halsen så jag sprang inte på idrotten, men ja det var
därför jag inte bloggade igår, för jag skulle ju duscha och så med.
Sen orkade jag faktiskt inte att blogga överhubudtaget. Men skolan
idag var helt okej håltimme, slöjd,engelska,so och lite mer, men
nu ska jag nog lägga mej för jag har sjukt ont i halsen och mår
as illa med, men det blir bättre elr va tror ni ha de bra och sov gott! <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej :)

Vilken mysig dress på bilden! :D



kram

Angelica

2010-09-04 @ 16:44:13
URL: http://enjoyangeelslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0