hejj :*

Hejj bloggen, idag har jag vart ute i stort sett hela
dagen men kul har jag haft, i morse åkte jag och
pappa och tog morgonpromenaden ju :), sen åkte
vi och handlade och lite sånt sen gick jag ut med
aridona och arian :), sen kom tove så var jag med
dom sen skulle jag och aridona åka efter arian karar
och isko och se vart dom skulle sen kom vi typ nästan
till norrliden och då hoppar aridonas kedja på cykeln
så ingen kunde fixa den av oss även att jag fixade
arians cykel typ 100 gånger men ändå ;), haha men
sen hoppade den så vi la den i en buske :D, så vi
pallade några äpplen och sen gick vi tillbaka :D haha
ja det kan man ju med göra, sen skulle aridona hem
och då var jag och tove och bara gick runt och snackade
om saker och ting. Men nu ska jag snart kolla lite på vårt
så kallade prov vi ska ha men innan ska jag lägga in lite
bilder från mobilen så ha de bra :*
 


bilder från getterö med klassen <3

jag och olivia åt pizza på öland :D

ful bild på mej ;)

bild på mej och bästavän :*

min söta yoda  <33







bilder från kvällen med olivia men hon har bilderna på sin kamera :*



min mosters bilar :D

jag idag när vi var ute och gick :D




vi pimpade arians cykel :D

det var dom bilderna det, nu ska jag sova så ha dt bra :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0