hej alla glada människor

shululu alla, idag har vart en ganska tråkig och irriterande
dag. Först i skolan så var det ganska jobbigt, många saker
som irriterade mej faktiskt, sen var det simhallen och aa jag
gillar verkligen inte simhallen med klassen, men det gick
ganska bra ändå för att jag typ bara simmade runt lite och
så ne men ja verkligen älskar att träna nu för tiden, men sen
så typ skyndade jag mej hem sen var det bara släga i sig lite
käk sen sticka på träningen, fick ju ta bussen idag så aa men
träningen var rolig bara lite dryg vissar som inte kämpar, men
aa sen för en stund sen kom jag hem åt duschade och nu sitter
jag här och typ glor på datorn och väntar på att pappa ska komma
hem, han har ju vart i lettland i nästan en vecka, imissmydad haha
ne men så snart kommer han hem, om tiden stämmer kommer
han komma hem om 7 minuter ;D haha ne men ha de bra sovgott :*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0