förlåt..

Idag har jag inte bloggat så mkt, jag vet inte vrf har
bara typ inte orkat elr ngt :p, Men som sagt idag var
jag hos min kusin och min moster som har flyttat till
kalmar och där var också min mormor och min gamla
mormor och lite mer släkt, kan va kul och träffa dom
ibland med :), som sagt min moster har typ köpt ett
hotell bredvid flygplatsen och så var vi där, men min
moster hade flygit till mallorca bara för att njuta så vi
kollade bara runt lite och så där, as coolt där inne var
det. Det var spa, bar, bastu, gym och relax typ i bara
källaren sen var det typ 25 rum som dom ska hyra ut
och sen hade dom ett hus bredvid som dom ska bo i
haha fatta att jag kommer åka dit ofta :d, haha, men
min kusin hade typ en bas där nere i källaren så vi
dunkade musik där nere han är lika gammal som mej då
:d, men sen hade han 7 par converse och han hade ett
par ljusrosa i min storlek :o tror du inte att jag blev kär
i dom elr ? :s, jag skulle fråga om jag fick låna dom men
jag hann typ inte :p, sen skjutsade min syssling mej hem
hon är 20 år :), sen när jag kom hem satte jag mej vid
datorn sen kom louise hit så vi gick ut och gick och
snackade lite sen så gick vi in och spelade tecknet med
min syrra och hennes kille askul hade vi ! , men vi köpte
inte jackan idag för det skulle komma in en ny snart, men
vi hörs ha de bra
pöss :* 
 
 typ en sån här hade min kusin :o
 

och sånna här hade han som jag vill ha ...


och nu har man lite "lördagsmys" inte fredagsmys xd

bild från ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0