fan :'(

fan asså, jag pallar snart inte mer, vafan tog alla vägen
allt blir bara svårare och svårare, fattar inte vadfan jag
håller på med egentligen, jag gillar dej, men för det blir
allt bara värre, vafan ska jag göra ?? Jag tänker på dej
hela tiden det gör att jag inte kan tänka på ngt annat
samtidigt, drf blir allt bara fel :'(, vill bara att allt ska
spolas tillbaka och allt vara som förut, nu känns allt bara
fel hela tiden, och du, du känns bara fejk allvarligt talat..
Först trodde jag du var bra, men nu det känns som att
du tvekar när ngn annan är med, vafan är det här för
värld jag har kommit till ?, helt sjuk iaf, aja hejdå :'(
 

kärlek sårar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0