:'(

asså allvarligt jag vet inte om jag pallar detta mer, allt var bra
och problemfritt innan men nu är allt skit typ. Det är så jobbigt
för jag vet inte vad jag vill. Innan gillade jag dej asmkt men nu
asså ja venne vad det är med dej längre, du bara käftar och
håller på, du fattar verkligen inte att jag gillar dej. Eller man
kanske ska skriva gillade för jag vet verkligen inte längre vad
jag tycker, Känns som att jag har gjort ngt , innan sommaren
var allt helt underbart och nu är det bara ett rent helvete.. Jag
vet allvarligt inte om jag pallar med detta längre och jag pallar
verkligen inte med dej längre, men det är lite svårt för när jag
ser dej så vet jag inte vad jag tänkter för då fånger du upp
tankarna och jag blir helt bortkopplad, vafan lixom, kan det inte
va som innan, från ett paradis till ett helvete, men är det såhär
du vill ha det så visst.
 
 ¿por qué yo, que no sólo puede ser el mismo otra vez?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0