:'(

asså allting är verkligen så himla svårt...
Allt känns helt konstigt just nu, precis allt
är helt konstigt, och jag gillar INTE det !
Kan inte välja för att känns helt fel, bara
önskar att allt var som förut, då var typ
allt nästan helt perfekt, nu är allt bara skit :(
Känns som att jag väljer helt fel, känns
som att jag bara dissar dej för ingenting
bara för jag tror det känns rätt, sen bara
är jag ledsen för det jag gjorde. Och du gör
ju inte det bättre precis heller. Men asså
det känns som att ingen är kvar hos mej
längre, känns bara som att alla bara går
och lämnar mej kvar där ensam :'( önskar
allt var som förut :'( , allt kändes perfekt
med dej men det känns bara konstigt nu ,
saknar dig !! 
 


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack så mycket. :D din också

allt bra med dig? =) Kram

2010-09-07 @ 09:14:08
URL: http://millaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0