dagen,

Hellu allihop, nu har jag kommit hem från skolan och
det, och jag tycker verkligen att det har vart en asseg
dag i dag i skolan, asså har bara varit riktigt trött och
tråkiga lektioner och klassen har vart ganska stökig
med.. Men nu så ska jag snart äta mat, vi ska ha tacos
idag :), Sen ska kanske olivia komma hit och isf ska vi
ha filmkväll bara snacka och mysa!! , det var ju så himla
länge sen nu. Men nu ska vi typ äta tror jag, men ni får
ha en jätte mysig kväll som jag tror att jag kommer att
ha :), btw imon ska vi kanske köpa den röda jackan, elr
jag ska ju få den vi kanske ska köpa den imon (y)
men ha de bra älskar er puss :*
 
bild på mej och olivia :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0