9:e september,

Hejj idag är det 9 september och jag har inte vart
den lyckligaste idag har vart riktigt depp faktiskt, och
är det fortfarande men två saker som får mig på ganska
bra humör tänker jag inte säga för att det är inte säkert
än, men när dom är säkra får ni veta dom !, men asså
ni får tycka att detta låter konstigt men jag längtar faktiskt
till julen nu, jag fyller år, julafton och allt men kommer ju
dock inte träffa mamma då, och det är så jävla sugigt...
Men får ju kanske träffa henne i mars elr ngt sånt, men det
blir ju typ ett år sen vi träffades så, och jag kommer inte
klara det... Men blir inte på bättre eller sämre humör för
det, jo sämre, är ju fan ledsen hela tiden på grund av dig !
Men det är ju ingen annans än mitt fel att det är så,
försöker koppla bort dej men det är fan omöjligt, älskar dig
och så är det bara ! Nu ska jag stänga av datorn och krypa
ner i min säng och fortsätta deppa höll jag på och säga men
ska försöka att itne göra det, isf blir det rekord, men aja
kramochkyss
, från er hatade evelina :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0