28september :*

Hejj bloggare, som ni ser har jag ju inte bloggat på ett tag elr
sist var väl i torsdags elr ngt, ne men jag har faktiskt inte suttit
ngt vid datorn i helgen elr så, för min pappa åkte ju till lettland
på morgonen i lördags så han skjutsade mej till lisa i fredags
så sov jag där och hade det mysigt, sen åkte jag till olivia igår
(måndag) och sov där en natt och nu är jag äntligen hemma och
ska sova hemma ensam med emma en natt nu sen kommer pappa
och marita hem imon vid ungeför halv tio på kvällen, så då blir
det och bara mysa med dom och så iaf, men det jag har gjort med
lisa är typ vi var på hansa en dag sen på kvällen så hade vi typ
fotbollskväll på gröndal asså lisa spelar ju i ifk kalmar så vi var där
med dom typ, sen åkte vi hem och när vi kom hem så typ sloknade
vi nästan direkt, sen dagen efter så sov vi ut sen hade lisa match i
mönsterås så hängde med, men bajs vad kallt det var nattas händer
var helt blåa, men dom vann ju med 6-0 bra kämpat ifk så dom kom
2:a i serien (y) sen på kvällen hade vi spa ;) riktigt gött :), sen dagen
efter bara chillade vi om jag kom ihåg rätt, och hos olivia så typ snackade
vi om allt, och sen så åkte vi till hansa igen, sen åkte vi tillbaks hem till
henne sen åkte vi på klubbkväll med bandyn beställde fula glasögon
man måste ha om man ska spela-.- , aja sånt man får tåla. Sen så hade
vi typ spa hos henne med man tog typ ngn lera på kroppen så blev man
len, as äkligt var det men det funkade :o haha , men sen somnade vi
sen var de skola och sen har ja tagit de lugnt njuta av att vara hemma :d
det jag köpte var två par jeansleggings på bikbok ett balsamspray från
elvital från h&m och ett lipbalm från h&m :), imon ska vi till simhallen med
skolan jag vill inte det -.- men ha de bra vi hörs :*
 
muppbild men ändå ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0