13september..

Asså fan, när jag är i skolan så är allt bra och så sen
när jag kommer hem hamnar du i mina tankar igen,
blir fan helt konstig då och kan inte tänka typ, fattar
ingenting, typ bara som att allt bara kopplas bort och
det är bara du som finns i tankarna, Kan inte du bara
ta och dra ngn stans, jag vet det är inte ditt fel, men
det bara gör mej irriterad.. Jag gillar verkligen dej och
jag tror att du vet vem du är och hoppas att du sitter
och läser detta nu och förstår att det är du !
Jag älskar verkligen dej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja den är sorglig, jag grät första gången jag med :)

2010-09-13 @ 21:58:02
Postat av: jennifer

sv: tack så jätte mkt! :D kika gärna in fler gånger :)

2010-09-13 @ 22:10:13
URL: http://jenniferbonander.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej!

Säljer just nu snygga korsörhängen på min blogg, kika in om du vill!

(Ber om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer.)

Mvh Madeleine PeterssonHej!

Säljer just nu snygga korsörhängen på min blogg, kika in om du vill!

(Ber om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer.)

Mvh Madeleine Petersson

2010-09-14 @ 17:25:17
URL: http://madeleinepeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0