shululu.

Idag har vart en chillidilldill dag. Har typ bara kollat film, vart ute och
cyklat, vart hos en kompis och vart på maxi ja:D, men sen när jag och
pappa skulle åka hem från maxi så sa pappa ska vi åka in till max och
prova, för ja har inte ätit där och inte han heller, och ja blir överlycklig
men det var super gott där iaf, och man fick ta hur mkt is i drickan man
ville tror ja, elr ja gjorde det iaf, tog typ halva muggen ;d, haha men det
var faktiskt riktigt gott, det var faktiskt bättre än donken vilket ja inte
trodde att ja skulle tycka men det var det iaf:), men tillbaka till det intressanta
igen, haha nu tror ja att ja ska sätta mej framför datorn och kolla på film.
Antingen sex and the city 2 elr remember me, asså dom flesta säger att
remember me är dålig men ja tänker se den ändå för robert pattinson är
ju faktiskt med i den (y) och ja tkr han e en bra skådis :d, Men tror ja ska göra
det för ja har inget annat och göra, för ja har redan plattat håret och sen
har jag kollat tve och det är ju inga sociala på msn elr facebook så blir väll
att kolla film då, elr om jag helt enkelt bara lägger mej ner i sängen och chillar
ganska gutt det med faktiskt, men aja får väl ta med mej själv och min sjukt
jobbiga hosta till sängen och kolla på tv, förlåt om ja typ bara skriver ngt men
ja e bara så sjukt trött och har inget och göra, men förlåt om ja e tråkig, harebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0