godmorning

morning ppl, sovit gott ? , det har iaf jag gjort. Men ska jag
vara ärlig så har jag ganska ont i fingrarna för igår så messade
jag kanske 200 mess med melinda på bara en timme så ja har
lite ont, hah. Men nu såhär när man har vaknat satte jag mej vid
datorn och kollade på grown ups, riktigt bra film faktiskt, ville ju
se den när den gick på bio men hann ju aldrig så emma och dom
hade laddat ner den så kollade på den nu, en bra start på dagen:)
så nu sitter jag här och äter lite frukost, äckligt men det är ju ett
måste tyvär. Så eftersom att jag är förkyld får väll dagen spenderas
framför datorn med en film, kanske gå till en kompis, elr så bara
ta och gå ut och gå en runda, det är så himla skönt om man är uttåkad
annars med men, ja ni fattar ;). Men nu ska ja ta och ta på mej kläder
och fixa mej lite, lite sent kanske att börja fixa sej vid ett men jaja
orkar man inget så är det ju skönt att ligga och slappa, ha en skön dag
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0