sorry, dålig update

förlåt,  har inte bloggat på ungefär två dagar nu, För ja har inte
orkat rent ut sagt, igår hade vi ju innebandydag, mix 7a alltså
mitt lag vann hela alltet mellan mix 6-9. Sen åkte vi och kollade
på en mjukisdress till innebandyn, en sånn beställde vi. Sen satt
jag och nötade the sims hela kvällen/natten typ. Har typ inte spelat
det på ungefär ett år nu så, kom typ inte äns ihåg hur man gjorde,
men ja gjorde hus och sånt satt typ till klockan 01.00 , sen gick
jag och la mej och kollade på tv till typ halv två sen somnade jag
var ganska trött igår, för det blev mkt innebandy och sånt, sen
har jag ju så j*vla ont i min fot, har ju typ vrickat den sen träningen
i onsdags , men spelade ändån, så har ganska ont nu.. Men snart
kommer filippa hit då blirdet in till stan för att kolla fars dag present
sen blirdet, bio ikväll tror vi. Sen sover hon här, kanske uppdaterar
senare, men hare bra puss :*
 
 bara för att ja saknar dej så mkt nu och behöver dej :(<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0