shoo ,

schuu , denna dagen har vart ganska okej, vi hade innebandy på
idrotten på spelefanten, sen tog jag bussen hem sen så en kvart
efter skjutsade min låtsasmamma mej till träningen. På träningen
det började bra, roliga övningar och sånt , sen typ tacklade jag
in annie i sargen och hon tappar sin klubba och ja går snett på den
asså ni fattar inte hur ont det gjorde, men eftersom att ja är så
envis så fortsatte jag spela i en timme , när det var typ fem min
kvar så kände ja att de gjorde as ont så hoppade av. Och på grund
av att ja var så envis inte hoppade av har ja as ont i foten nu
och kan typ inte gå , men ja tänker vara med på idrotten imon
ändå, innebandy då med (y, sen på fredag är det ju innebandy
tunering hela dagen. Men aa fick också reda på att pappa och
magnus ska våra "matchledare" på söndag mot färjestaden ;o
asså ja menar magnus (annies pappa) kan gärna var det men min
pappa vet ju förfan ingentingen och färjestaden, det är typ det
bästa laget i serien tror dom ligger etta och har vunnit gothia och
sånt med :o, haha men det kanske blir bra till slut, men nu ska
ja dra elr nt dra men har inget mer att skriva om ;) , :*


Kommentarer
Postat av: Siri

Sv; Tack :D

2010-11-12 @ 23:20:53
URL: http://thetitanicblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0