morning ppl :)

godmorgon, nu har jag äntligen tagit mej upp från sängen, haha
sååå skönt med höstlov, men snart äre slut :(, det går så snabbt
ju ... Men iaf igår skulle ja ha typ uppersitta kväll , men mej själv
:L, haha satte mej vid datorn vid halv tio typ, sen satt ja och
snackade med folk på msn, och facebookade ;), sen var klockan
typ tolv så då ringde jag mamma, hon fyller år idag, och dom är
ju tre timmar före, hon bor i dubai för ni som inte visste det ;).
Sen typ gick ja och la mej efter det, skulle kollat klart på remember
me , men det orkade ja inte xp, haah så la mej vid tolv typ och la
mej och kollade på tv, skulle messa lite med melinda då tänkte ja
men då hade hon typ somnat -.-, haha så det blev lite mtv och sånt
sen somnade ja xp, sen vaknade ja typ vid halv tio idag, för då kom
min låtsasmamma hem som jobbar natt -.-, men nu ska ja gå och
fixa mej lite för snart ska ja nog dra in till stan och kolla lite, är ju
hemma själv för pappa är vid farfars grav uppe i oskarsham, så
är hemma själv så man kan ju ha det gött och dunka musik osv :D
hare bra, :*
 
 GRATTIS MIN ÄLSKADE MAMMA PÅ 39-ÅRS DAGEN <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0