hejsan,

asså ja är as trött men ja gör ett inlägg ändå för er skull,
klockan är bara 22.00 men ändå ja e trött och tycker ja
ska lägga mej och kolla på tven elr ngt ist för att sitta här
och trötta ner mej -.-, men hörni ni jag tycker ni har blivit
super dåliga på att kolla bloggen nu. I sommras så var det
hur många som helst, nu är det nästan inga. Tycker att ni
ska bli bättre på det asså. Jag vet att ja inte alltid uppdaterar
så mkt men ja försöker att göra ett om dagen iaf. Är det
ngt ni vill ja ska ändra på som ni tycker är dåligt elr tråkigt
att läsa, bara släng in en komentar så ändrar jag på mej.
Men nu ska jag lägga mej och kolla på tven och tänka på
hur mkt innebandy jag kommer att spela i veckan,
måndag: träning
tisdag:
onsdag: innebandy på idrotten i skolan och sen träning
torsdag: innebandy på idrotten i skolan
fredag: innebandy dag i A-hallen (:
riktigt mkt innebandy denna veckan och det gillas stort !
godnatt readers.§
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0