godmorgon ppl :)§

godmorgon allihop, hoppas ni har sovit gott för det har jag gjort ! :)
Somnade typ vid halv ett igår, kollade på en film ,heartbreak hotel.
Som var rätt rolig faktiskt men lite tråkig i slutet, en 4 får den av mig.
Men sen kollade ja på paradise hotel som brukar gå på lördags kvälllar :)
sen somnade jag, sen vaknade man vid elva typ idag och då kommer
pappa in med två kötbullemackor is te och två clementiner, bättre
kan det nog inte bli med datorn i knäet med ;). Men idag är mina planer
så att först så ska jag med pappa till tallhagen där det var ngn julsak
som han ville gå på :), så hänger med han , efter det blire in till staden
och kika lite :). Så ser nog min dag ut, imon äre ju studiedag med (y)
hade bra vi hörs väll senare ;):D
 
 bilden bjuder jag faktiskt på, nyvaken och dan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0