....

du ?, ja mår sååå bra när jag är med dej, du gör mig glad. Vi har alltid så kul när vi är, när vi sover över, du får inte somna ;). Du vet vad ja menar. Vi har kanske känt varandra i ungefär ett år nu, men vi har så många minnen tillsammans och har alltid så sjukt kul tillsammans. Vi skrattar hela tiden har sjuka ideer, men ändå kan man ha så kul. Energidrycken, maxi, luftmadressen, tejpen skulle kunna sitta här as länge så mkt kul vi har haft tillsammans, men så lite vi har kännt varandra känns det ändå som att vi trampar över varandra. Varje gång ja frågar dej nu för tiden om du vill va säger du nej ja kan inte, sen får ja ändå reda på att du har vart med ngn annan, ja blir så ledsen då. Jag är en människa som helst inte visar att ja har ledsen, folk når inte mina känslor och tankar så lätt. Men små saker blir jag jätte ledsen av, är en människa som reagerar lätt. Men varje gång jag säger ska vi va du säger nej ja kan itne , det är alltid ja som säger ska vi va , du ringer mej aldrig elr ngt, då tappar man lusten till slut. Har kul med dej men vill itne ringa dej på helgerna för ofta för känner mej tjatig och att du ändå typ itne vill vara med mej. Men hoppas att när du läser dethär att du kanske förstår att det är du och kanske försår mej lite bättre. Annars okej hejdå ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0