:'(

hejj, vet inte riktigt vad ja ska skriva, är ganska ledsen. Jag kämpar
hur mkt som helst, men det visar aldrig ngt resultat. Det är inte kul
att kämpa om det inte visar ngt i slutändan ändån. Men får väll hitta
ngt bra sätt att fortsätta det här med. Allt är så svårt jusst nu , har
aldrig vart så jobbigt och kämpigt innan som nu.. Det är du , du fattar
inte hur mkt jag saknar dig, sen du också ser dej varje dag nästan
och det gör verkligen ingenting bättre, du vet ju inte att det sårar
mej men det gör det verkligen. När ja ser dej blir ja lite gladare men
sen när du pratar faller jag ihop igen.. Allt är så svårt jusst nu, skulle
bara vilja dö för några år och sen börja leva ett liv på nytt igen. Men försöker
mitt bästa men orkar snart inte mer .. 
 


Kommentarer
Postat av: Merlys

sv: tack så mkt ;)

2010-11-09 @ 17:42:52
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv: ååh tack! :)

2010-11-09 @ 18:30:30
URL: http://joonnas.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0