dagen:

hejsan hejsan allihop, idag har vart en ganska okej dag typ..
Nemen när ja vaknade idag , vaknade en timme innan jag
skulle gå upp typ , vi hade sovmorgon. Men iaf då så vaknade
ju jag för att ja hade as ont i min fot tränade ju igår när ja gick
snett förra veckan, Men sen när ja vaknade av att ha ont i
morse då var foten lite svullen men as ont hade jag. Sen så
somnade ja om typ och vaknade när ja skulle gick upp och
tog på mej bandage och gjorde iordning mej och sånt, sen så
gick ja upp och tog bussen, I skolan skulle ja sen gå ner till
skolsköteskan, då så sa hon typ : jo men det här ser inte bra
ut du har typ vrickat den, och så kollade ja ner på foten , den
var helt blå och as svullen, jag bara ojdå, så sa hon men du
försöka att inte gå så mkt på den så du får hoppa på kryckor
i minst en vecka typ. Jag bara ohh no, så ja har hoppat på
kryckor och det idag, men imon jag har så ont så ja ska typ
vara hemma och vila och det imon så aa.. Men nu ska ja typ
lägga mej och vila och kolla på tv, hare bra ppusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0