chillig dag.

shululu , idag har vart en ganska chillig dag "igen".Men det behöver
man ibland. Men imon blire kul , för först så ska ja förmodligen dra
till stan med lotta och kolla bruna linser (H), haha har faktiskt velat
ha det länge, och ska nog åka in och kolla imon :d. Men sen efter
det blir det hem och fixa sej och sånt, sen drar man till olivia där
det blir "fest" haha, det kommer bli kul tror ja :), sen sover man där
och sen på söndag lär man var ganska trött men då blire match långt
borta i sandbäckshult, haha det är inte långt men ändå xp. Nu tror
ja att ja ska sätta mej i soffan med en skön filt och kolla på film,
tkr det låter som en ganska bra idé faktiskt. Ajuste det får jag inte
glömma att berätta, jag majsan och syrran vad och kollade datorer
på mediamarkt idag, och ngn gång denna månaden kommer jag
äntligen att få en ny dator, min suger , den laggar hela tiden och ja
behöver inte göra det tråkigare än det är. Hah, men ja har hittat
en som ja tkr var bra blir att åka och kolla ngn dag med pappa,
men kanske blir ngn annan än den ja har kollat på men aja, ska
dra upp till affären nu och köpa frukt till fruktsallad, mums! (:

bild på den datorn ja kanske ska köpa,
hare bra kyss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0