3 november :D

shululu, hur har er dag varit ? , min har vart VÄLDIGT chill och då
menar jag verkligen väldigt chill ;). Hahah vaknade typ vid tio elr
något, sen gick jag upp vid halv två (y ,haha riktigt chill, låg och
kollade på tve och typ halvsov, och messade med saknade melinda
;d. Hahah sen gick jag in i en kall dusch, sen fixade jag mej och så
var typ klar vid halv 3 ;)), haha men det är är riktigt chill ju (y. Sen
fortsatte ja och kollade på tv till klockan fyra typ, sen vet ja inte riktigt
vad ja gjorde typ satte mej vid datorn typ, haha. Imon kanske det blir
att dra till media markt och kolla dator (y :d. Men om ni kollar snart igen
kanske ja har hunnit fixa en liten hiss&diss :d, så brb readers.

 en nyvaken evvelina, men det får ja bjuda på / evvelina :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0