(y

shululu känner nog samma sak som er , inte bloggat på länge nu men det får ni ta för det
har ju faktiskt vart julafton och sånt nu så känner att man kan ju faktiskt ta det lite lugnt
med bloggandet och inte blogga om samma sak varje dag kan ju faktiskt bli lite tråkigt då
men iaf, god jul på er alla venne om ja sa det tidigare ;) men isf säger ja det igen ;)
dagen firades ju hos systeryster denice, och det var riktigt mysigt, det var var, emma,
denice, lalle, majsan, pappa, phille och majsans föräldrar, faktiskt jätte mysigt, men
iaf vi pt lite gott och sen så kollade vi på kalle anka och sånt, sen kom tomten och
då var det ju dax att öppna julklapparna, hahah inga komentarer på den tomten inte ,
hhhaahahahahhahahahah. Men iaf fick typ :
dator
smink
kläder
smycken
pengar
presentkort på h&m
och lite sånt och eftersom att ja fick ganska mkt pengar så drog jag idag till elgiganten
och kollade lite, och hittade en superfin digitalkamera (canon) så den fick det bli så har
typ fotat hela kvällen, elr har vart hos mina saknade grannar med, jätte kul vare där inne
idag faktiskt ,men nu eftersom att ja har en fin och rolig kamera får ni mkt mer fina bilder
som är tagna med en fin kamera och inte tagna från min webbcamera som inte är den
bästa;) hahaha jaaeeyyy :D Men aja nu ska ja typ kolla på film och chilla mår ju inte så
jätte bra typ ont i halsen och illamående men aja hade gött , godnatt om detta blir sista
inlägget..

en del av sminket ;)
 
 min nya snygga kamera och en sjuk liten evvelina ;D

klockan ja fick av min kära mor :)

adidas koftan ja fick av pappa det var dock ingen julklapp bara en liten present :)

en gullig bild på mej och mamma sista kvällen i dubai <3

ahahha en riktigt ful bild på mej men bjuder på den ;)

armbandet ja fick av denicanfisan med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0