hellu

Asså igår funkade det typ inte att gå in på bloggen för när man gick in på
blogg.se så kom det upp ngn annans blogg :s Men aja fick gå hem vid halv
två idag för ja skulle åkt tåg till mormor, men när pappa ringer sen så typ
var det inställt och massa sånt så ja åker vid några minuter i sex ist för fyra
två timmar senare då asså, så kanske inte är hos mormor vid nio tiden
elr ngt sånt :), om ni vill veta ska ja till min mormor (hela släkten) och
hon bor i anderstorp så får ta tåg till gnosjö så kommer mormor och hämtar
mej där :d, Men aja dag 12 tror jag det är får ju komma idag då eftersom
att det inte funkade igår , men aja det var iaf bästa dagen på länge idag
riktigt najs i skolan faktiskt, Jag fick typ skrattanfallet som vanligt i matsalen
sen tänkte ja att ja skulle springa vid snöhögen så ja inte skulle halka men
poff så halkade ja ju givetvis så ja ligger där och asgarvar, sen så när vi
gick in i matsalen claudia och jag, hahah så får ja typ skrattanfall där med
när zana och linda kom :d haha det fick man ju också igår på slöjden typ
asså får typ asmkt skäll för att ja inte jobbar men det gör ja ju, bara att
jag skrattar samtidigt , alla killarna bara vi som tror evve kommer få
skrattanfall idag IGEN hahahah då får ja ju givetvis det ;))))))
Aja kanske har internet på tåget det får vi se ;p

bild sen en fest med olivia för ett tag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0