.

som ni ser i inlägget nedanför är jag lite depp idag. Det ä inte bara det heller
också en sak som jag går runt och stör mej på hela tiden. Aja träningen gick
sådär hade ont i mitt knä men sprang nästan allt ändå, det går inte så bra att
fokusera när man har ont. Men iaf nu när ja har duschat och det så märkte jag
att ja hade väldigt ont i min ljumske (stavning) också. Vad är det för kropp ja
har egentligen ? Ja det är en bra fråga , en bra fråga är också vrf jag sitter här
och chillar vid datorn när ja borde plugga engelska -.- haha men det tar vi sen
(y), Men aja ska väll gå nu antar ja bye /


plugg,plugg och åter igen plugg -.-


Kommentarer
Postat av: moa

ja vad roligt det är med läxor<3<3:p

2010-12-02 @ 13:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0