dag 11 - Mina drömmar

det här blev plötsligt lite svårare, Jag har många drömmar vissa lite större
vissa lite mindre, men en av mina drömmar har alltid varit att få en egen
hund valp, asså har ju haft hund (baloo) och ja saknar han så sjukt mkt
det är ju bara för härligt med hundar dom är så sällskapssjuka.. Men asså
ja har ingen verkligen dröm ja vill ska slå in , ja har aldrig riktigt tänk
på det, men har en massa små drömmar men det har väll alla ?
Men asså ja älskar ju kläder, smycken skor ja allt sånt, man skulle bara
vilja ha en heldag på stan välja vad man vill och hur mkt man
vill ngt ja har tänkt på mkt, men annars inget specielt.

jag menar hur sjukt söt är inte en sånn här liten golden retriver valp ? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0