dag 05 - Min bästa vän

Jag har ingen direkt bästa vän, men ja har tre väldigt bra vänner !
här kommer lite fakta :

Olivia:

Du är verkligen en bra vän, egentligen är vi så hilma lika, men
ändå inte,, När vi är har vi så hilma kul och vi kan
prata om allt med varandra och när vi snackar med varandra
vet vi att det bara stannar mellan oss, Men även att vi har glidit
isär väldigt mycket kommer du alltid vara min bästa vän §

Lisa:
Dej går det typ inte att beskriva med ord, du är så himla underbar,
Vi är som två systrar, kan prata med varandra om allt från
himmel till jord, vi har glidit isär nu väldigt mycket om man
Tänker på sexan då var vi typ varje dag, och hittar på vad som
helst, vi har bara så hilma mysigt och skönt, Jag älskar dig
Bästa vän glöm inte det §


Filippa:
Vi har inte känt varandra så länge, när ja började i bandyn så snackade
vi typ ingenting men nu det här sista halvåret har vi börjat snacka och vart
med varandra, Även att vi inte har känt varandra länge beyder du mycket
för mig, Vi träffas inte så ofta mer än bandyn då, men det har vi ändå
ändrat på ganska mycket , vi försöker att vara så mycket så att vi inte ska
glida isär, Men ja är glad att vi lärde känna varandra för när vi är har vi
så grymt kul faktiskt, som mediamarket ikea haha du fattar , vi har många
bra minnen med varandra på så kort tid , älskar dig filippa lang §





Kommentarer
Postat av: filippa

så söt du är! <333333333333333

2010-12-09 @ 18:20:04
Postat av: olivia

du vet att jag Alltid med stort A kommer älska dig ! (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

2010-12-13 @ 10:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0