dag 03 - mina favoritfilmer


slap her she´s french är en utav mina favoritfilmer
för den är så klockren ;) den får en femma av mej :d


freaky friday är också en jätte ruulig film ;), hhaha ne men den e bra
den får nog en 3,5 av mej :d


wild child är nog den bästa av mina favoritfilmer, den är nog en
film man aldrig kan få nog av, en klockren 5a :D


hhahah som det står briljant humor jo det kan man säga, när ja ser
mia och klara skrattar ja nog tills jag ligger på alla fyra xd


haha ni vet nog vilka dom här såklart det är "solsidan" hahah xd , mia skäringer
är ju en favorit hon är med i både solsidag och mia och klara :D , en femma (y
 
Som ni ser är det bara komedier, ja har en massa massa fler
favoriter såklart men det här är några av dom, komedier är bäst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0