dag 01 :)

Hejj jag heter Evvelina Brundin , som ni säkert redan visste ;). Jag fyller år
den 20:e december och är född 1997, så jag fyller 13år om två veckor
ungefär :). Jag är ungefär 154 cm lång elr ska man säga kort haha, :).
Jag bor i kalmar, (berga), men den 1 februari så flyttar vi till oxhagen kan
man säga lite utanför :). På min fritid så spelar jag innebandy, och är
med kompisar och sånt :) Jag har spelat innebandy i lite mer än ett år nu :)
Men jag har också gått i fotboll vilket jag också tkr är väldigt kul ! Jusst
nu går jag på vasaskolan och började där i början på tvåan innan det gick
jag på hagbyskolan, och har också gått i skola/dagis i anderstorp , där ja
kommer ifrån. Jag har två katter, melissa och mimmi. I halva mitt liv har
jag bott i kalmar men halva livet har jag också bott i anderstorp där ja
kommer ifrån och så. Jag har bott i hus, villa och lägenhet :). Som person
är jag nog ganska glad, skrattar mycket och så. Jag blir inte så lätt arg ,
men kan bli lätt irriterad på småsaker. Men det brukar gå över ganska snabbt,
Om det är någom jag inte känner så bra kan ja vara ganska blyg,
Jag har två bästa vänner , Olivia och Lisa. Jag bor med min pappa för mina
föräldrar är skilda sen 10 år tillbaka. Något som är konstigt med mej är
att ja har lätt för att komma ihåg nummer / siffror :)
Kommer inte på så mkt mer , men det var vad ja har att bjuda på :)

jag och lisa <3


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Åhh va gullig du är :D Tack så mycket sötis ;*

2010-12-04 @ 23:19:13
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: camilla

Fint bilde :D



sv: Takk :D

2010-12-04 @ 23:23:32
URL: http://camillabe.blogg.no
Postat av: angelica

hejsan, tack för din fina kommentar! din blogg var himla söt och trevlig att läsa :)

2010-12-04 @ 23:44:08
URL: http://angelicaprag.blogg.se/
Postat av: Bella

tack så mkt! :)

2010-12-05 @ 01:44:22
URL: http://itsjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0