snabbt inlägg §

Det får bli ett snabbt inlägg nu , ja är så glad :)
för idag när ja vaknade kom jag på att mina grannar
hade kommit hem så jag typ gick upp och åt som vanligt
och det vanliga ni vet ;). Sen gick jag ut och har vart med
dom exakt hela dagen :D, så vi har haft jätte kul..
Sen kom jag hem vid halv nio , då typ gick jag ut igen och
cyklade lite, frisk luft är för härligt asså !. Sen kom jag
hem typ har bara tagit det lugnt och sånt :*
men ni får ha den bästa kvällen jag ska bara njuta
av den veckan som är kvar av sommarlovet. På torsdag
elr ngt ska jag börja lägga mej någolunda tid, annars
asså jag sover typ 11 timmar varje natt, så ja kommer vara
slut annars. Om jag kommer att sova 11 timmar när skolan
börjar på tisdag får jag lägga mej vid ungefär halv åtta ;)
det har jag ingen alls lust med ;) , lägger in två snabba bilder på arvid och tore saknar sexan <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0