shuuu ;)<3

shuuu brushan ;), ne ja skojar xd, haha idag har vart
en ganska ruulig dag faktiskt;), ne men det var ju typ
spanska, so, engelska, svenska aa typ och lite mer,
sen när skolan var slut drog jag hem, och sen dess ´har
jag typ tagit det lugnt. Sen nu sitter jag här och klickar
mellan olika saker och diggar musik, bumpy ride är så
härlig så den typ sitter jag och rockar och hoppar runt
till :) ne men man blir bara så glad av den :) , men snart
ska jag väll lägga mej framför tv:en elr ngt, det åskar och
blixtar ju fan ute, jag är as rädd för åska det är as läskigt
:s, haha men lägger man sej under täcket med mimmi
min katt bredvid så är det nog inte så läskigt :D
ha de så bra pussochkramleverpastej, haha där fick jag tilldet ;)
 

längtar sjukt mkt till träningen börjar !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0