schenna ;D

hejj ppl ! , idag har vart en roooolig dag har vart på hansa city ,
ikea och sånt shitt ;D. Hahah jag var däär med melinda ,och hade det mysigt.
dagen har bara rullat iväg och vi har alla undrat vart den har tagit
vägen. Men det är skojigt att man har saker att göra :) ,
imon lär det blir mkt skojigt med , på dagen ska jag hitta på något med
melinda , och sen när pappa kommer hem ska vi åka och hämta den
nya efterlängtade telefonen jag ska få , sen ska vi åka ut och köpa ett par
jeans jag hittade idag (tror dt iaf). Dagarna går så fort nu och jag vill
verkligen inte tänka på att vi börjar skolan om ungefär två veckor nu...
Men ddagen har varit rolig man hittar alltid på ngt skoj med denna skoj
ungen melinda :) , slänger in en bild på fina melinda och kanske en bild på mobilen.

puss :*


Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack! :)

2010-08-09 @ 22:12:42
URL: http://jeccy.blogg.se/
Postat av: evvelina

:)

2010-08-09 @ 22:44:00
URL: http://onlyyevvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0