långt inlägg §

hellu folket , asså förlåt att jag inte har bloggat idag
men det var bara det att jag vaknade vid klockan kvart
i tolv sen så kollade jag på tv till halv ett hoppade in i en
snabbdusch sen så kollade jag ut och så såg jag min granne
med en kompis som såg as mkt ut som anife som också
är min granne och hon har vart i macedonien i två månader
så jag klädde på mej lite snabbt och sprang ut dit , och det var
hon. Hon hade tydligen kommit hem inatt så hon var ute , sen gick
vi och plingade på narres lägenhet för hon är i sitt hemland syrien
och så frågade vi hennes pappa när hon kom hem för hennes stora
syster hade sagt att hon skulle komma hem den 28 augusti , sen gick
vi och plingade på där och hon skulle komma hem imon , vi blev
as glada och så , sen så gick jag hem och typ cyklade en runda ,
och snackade med melinda , jag kände att jag behövde vi skulle
ju vart idag med , men så blev det inte , vi hittade inte på något kul
att göra så vi hoppade över det idag :) , men det ska bli kul att träffa
släkten i helgen , men ngt som inte ska bli så kul är väl att jag ska åka tåg
till mormor imon och imon är det fredagen den trettonde :O , haha kanske
blir ett inlägg innan jag lägger mej med (y)
puss så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0