hiss&dissen

nu kommer bloggens hiss&diss så se och lär ;)

jag hissar;

Snygga kläder
,
en snygg shorta till ett
par snygga shorts , några coola kängor
och massa armband , lagom med smink
det är riktigt nice , tummenuppfördet ! (y)

Färgglada naglar,
Riktigt färgglada naglar , blå , grön
gul , rosa riktigt snyggt på sommaren
till en nice brun kropp , (y)

Riktiga vänner,
Äkta vänner är det bästa som finns för en   
när man bara mår som skit och man kan snacka
men en bra vän och den förstår precis hur man
känner det , underbara vänner hissar jag stort !

Jag dissar;

Skolan på tisdag,
Asså tänk att skolan börjar igen på tisdag,
det känns som att det var en vecka sen jag
slutade skolan men ändå inte , det känns ändå
lite som att det var ett år sen jag träffade alla från
klassen , men det ska bli skönt och träffa alla kompisar
igen men skolan blir inte lika kul , diss på skolan ..

Käftiga typer,
Asså det är något av dom sakerna jag verkligen
hatar, käftiga saker . Asså det är bara så j*vla irreterande
när folk käftar med en och tror dom e coola , ja mena skaffa
ett liv lixom, vissa börjar bara käftar för det känns bra
men vad är poängen i det egentligen, tummennerpådet!

Min cykel,
Asså jag gillar verkligen inte min cykel, så fort man börjar
cykla på den och kommer kanske några meter så bara
hoppar kedjan hela tiden, sugig cykel lixom ..

Det var denna gångens veckans hiss&diss
stå kom tillbaka imon så får du mer inlägg pussochkram :*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0