hemkommen ! §

Hej nu har jag kommit hem från maxi och hunnit äta
en skål med fil också faktiskt :). Jag följde med melinda
till maxi för hon skulle köpa bröd och lite sånt , men när man
kommer till skälby hoppar ju självklart kedjan och jag får ryck
men melinda kom och mötte mej och vi gick till maxi därifrån <3
så sen fick man gå hem från maxi men det gnällde man inte om
det var jätte skönt att få gå lite jag cyklar ju typ alltid med..
men det var skönt att komma hem och äta lite fil sen skulle jag
duscha med hade jag tänkt men jag tror jag tar det imon ist.
Imon tror jag det blir melinda igen innan jag hämtar telefonen&de,
men jag tror jag sitter och bloggar lite till sen hoppar jag nog i säng
tror jag , mysigt ! ..
Ciiaaaooo :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0