hellu readers §

hellu ppl , idag har jag haft en helt sjukt rolig dag faktiskt
jag har typ vart ute och cyklat hela dagen :D.
Först så vaknar jag och kollar på vanliga toppmodell ,
sen så cyklade jag in till stan , och kollade där i typ en
halvtimme sen cyklade jag hem igen , sen var jag hemma
i en halvtimme och följde med emma upp till affären med
en hund som heter dior som hon var hundvakt åt , sen så
mötte ja melina igen vid maxi , vi cyklade hem till mej och åt
lite och sen så , cyklade ja till lisa och skulle hämta min jacka
och pengar tills på lördag , sen så cyklade vi hem till melinda
hon skulle hämta en tjocktröja bara , sen cyklade vi till berga
centrum , sen till mej igen jag skulle lämna min jacka sen
till skälby där vi var en timme och klättrade på en jätte stor
klätterställning och så var denna onsdagen borta :D
men en motionsdag kan man säga att jag har haft idag iaf (y)
det var kul faktiskt ,
loveely ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0