hejjigenn (L

Hejj alla , jag har ju inte bloggat så mkt för det har vart fint väder
och så , men nu har jag bestämt mig för att blogga.
Det var ett tag sen nu , menmen det får ändras på..
Igår var jag lisa, melinda i stan och skulle kolla lite
men det var ju helt dött där asså , trodde ändå att det skulle vara
ganska mkt folk. Men vi gick hem jag och lisa till henne ,
och satte oss vid datorn och så as mysigt vi kom i säng typ vid
halv fem och då somnade båda två :)
sen vaknade vi av att yoda hoppade på oss vid klockan kvart
över ett eller ngt och då gick vi och satte oss vid datorn , åt
sen skulle jag hem , as mysiga dagar var det med bästavän <3
Men nu när jag har kommit hem har jag typ bara segat
framför datorn och så , finns inte så mkt att göra när det regnar :/
tråkväder asså , men sen ska jag träffa melinda tror ja ,
sen bara ta de lugnt :)

byeebyee :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0