har inget att skriva ,

hej people ,  ja venne ja ville bara lägga in ett
inlägg nu på morgonkvisten , så ni vet att ja lever
men idag har jag inte hunnit göra så mkt än ,
klockan e bara ett men det känns som att den är 4
elr ngt , hah , men ja har vart hos min gammel farmor
som är 93 år :D , det var skönt att se henne igen ,
vi satt mest bara och snackade och så , min mormor var
med asså. Nu sitter jag här och har as tråkigt typ ,
hon står och lagar lunch och jag sitter lite vid datorn ,
men vaf*an jag e as trött , känns som att ja har sovit
fem minuter inatt asså.. Men jag väntar på att min kompis
som bor huset bredvid ska komma hem , men jag vet inte vart
hon är , när man är med henne så hittar man alltid på ngt kul
faktiskt.. Ni kan väll få en bild av mej på hur tråkigt ja har det
när jag ändå är igång :

haha ha de bra puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0