hajj ;)§

hellu, idag har jag faktiskt bara vart ute och chillat
asså sen skulle jag gå in till grannarna men höll ju
fan på och somna så jag gick in igen, sen skulle jag
gå upp till ica och köpa bananer, sen så visar vågen
man får väga med där 5 kr sen när jag kommer till
kassan säger hon att banan satan kostar 11 och jag
hade inte tillräckligt med pengar till det, sen sa jag
att det låg en lite rutten där och så men den fick jag
ju givetvis inte ta, så jag får damp på henne sen bara
börjar hon prata med mej, och jag bara drar, sånna
blir man bara riktigt irriterad på.. Men sen har jag inte
gjort så mkt duschat och så, nu är jag as trött så tror
jag ska gå och lägga mej, men maria är så super söt
och sitter och gör en header till mej så jag ska bara vänta
på att den ska bli klar :), btw kolla gärna marias
blogg med http://mariamii.blogg.se/ men hare bra
pussochkramskumbanan:*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0