godmorgon ppl !§

hellu , jag hann inte blogga mer igår , för kom
ju hit till mormor ganska sent. Innan vi kom hit
åkte vi till min moster och mina kusiner , min kusiner
är bara för söta asså ! <3
Sen senare så kom min barndomskompis hit , där jag bor
med min mormor nu bodde jag när jag var lïten :D mysigt !
sen så tog vi inlines upp till morfar som också har flyttat lite
längre bort , där fick vi spela wii , sen så pkte vi hem igen ,
min morfars tant trodde att när jag började blöda så mkt på
benet på myggbettet så trodde hon att det var blodförgiftning :o
haha sen blev jag rädd men som tur va , var det inte det.
Nu ska jag snart till ullared ju , men ni få ha en bra dag och hålla ut
tills jag kommer hem igen (skojar xd) haha ,
pösspöss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0