dagen ;

Hellu, idag har jag faktiskt hittat på lite saker,
på morgonen så åkte vi till min gammel farmor
som ja skrev i första inlägget. Sen kom vi hem åt
lite mat sen åkte vi ut till smålänningen och kollade
lite där, jag hittade bara två nagellack, från depend
det bästa (y. Men mormor shoppade loss såklart,
haha. Men sen så åkte vi till mina kusiner och min
moster. Jag har inte träffat mina kusiner sen den minsta
(jacob) döptes och det var ett och ett halvt år sen :s,
får bli bättre på att komma hit ;). Min kusin (denlilla)
han var först blyg men sen bara sa han om till mej hela
tiden vilket betyder kom för han ;). Hahha han var as
göllig. Men mina kusiner har ju alltid vart söta (a).
Ni kommer kanske få några bilder härifrån när jag kommer
hem har inte usb-kablen med med, så det får bli när jag
kommer hem isf. Sen nu ska jag väll inte göra så mkt mer,
kanske gå över till grannen :), så ni får ha de bra !
btw ja går ju till henne nu så uppdatering kommer senare
jusste ni ska få en bild på den systemkameran jag vill ha :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0