Dagen (y)

tjulululu ppl, det blev itne så mkt uppdatering igår,
det behöver jag inte ta upp varför, men ja fick dra till
emma och phille iaf :p, men vi hade as kul, vi gick in till
stan vid klockan 23.00 och sen kom vi väll hem runt
03.00 någon gång, sscchh ;). Men vi hade as kul vi bara
gick runt och snackade hon är ju aldrig hemma längre,
så det behövdes verkligen. Men sen så hämtade vi phille
innan vi skulle dra hemmåt till phille, då hade han vart inne
på vallen, så sen drog vi hem till phille, han somnade ganska
så tidigt elr ja typ vid 03.30, men jag och emma låg och kollade
på film ett tag sen. Men en sak störde jag mej på jävligt mkt på,
så fort man rörde sej i den sängen jag sov i vaknade typ hela
kalmar, hah , ne men asså den lät as mkt xd. Men sen vaknade vi
typ inte föräns klockan 13.00, då gick jag och emma till södercentrum
och köpte frukost sen drog vi hem till dom igen åt frukost & kollade
på film, sen skulle vi dragit in till stan men jag orkade inte, var helt
slut. Sen kommer jag hem vid klockan typ 14.00, då ringer bästaolivia,
så jag följer med henne till öland och så och kommer hem vid 21.00 typ
så det har inte vart så mkt hemma idag, och en sak kan jag säga säkert
att jag är j*vligt trött, faktiskt, sov typ inte så bra inatt, men ni får ha de
bra så hörs vi puss :* 
 

bild på mej och syrran i förrförra vintern <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0